Cum mi-am inceput cariera!

02.04.2017

Inca de mic copil, am fost atras de acest stil de muzica, in momentul cand auzeam un beatboxer ramaneam uimit, desi beatboxel era destul de banal, beatboxer se numea orice tip care facea sunetele kick drum, hi-hat, pf snare. Beatboxul era limitat la prea putine sunete dar tot reusea sa impresioneze pe oricine il asculta.

Cariera mea a inceput intr-un mod amuzant si o sa o povestesc in randurile ce urmeaza. Am scris articolul acesta pentru a 2-a oara, prima oara cand l-am scris din greseala am sters tot textul, sper sa imi gasesc cuvintele din nou. 

Eram prin clasa a 4-a, a 5-a, ma pregateam sa merg la scoala intr-o dimineata, in timp ce ma uitam pe orar si imi pregateam caietele si cartile pentru acea zi de scoala, am facut sunetul kick drum, extaziat fiind, am repetat acel sunet toata ziua la scoala si acasa, urmand ca zilele urmatoare sa reusesc si sunetele hi-hat si PF Snare. Era destul de banal ceea ce faceam dar toata lumea care ma asculta ramanea fascinata. Apoi beatbox-ul a inceput usor sa evolueze, au aparut sunete noi, s-au organizat concursuri. Prin 2011-2012 s-a infiintat compania SwissBeatbox si BBTV (beatbox battle TV) care impreuna organizau un concurs intre beatbox-eri. In 2012 s-a organizat unul si in Romania, atunci aveam o speranta ca vom aduce beatbox-ul si in Romania la acelasi nivel ca in strainatate, concursul a fost castigat de Vlood cu locul 1 urmat de Cosmin Agache fost participant si finalist la concursul de talente Romanii au talent cu locul 2. Timpul a trecut si am inceput sa ma focusez mult mai mult pe pasiunea mea, am invatat tehnica si mi-am creat propriul stil, un stil unic ce ma face remarcat la orice spectacol si concurs. Am realizat ca beatboxul e mai mult decat isi poate imagina oricine, e munca si daruire, asa au trecut 8 ani din viata mea muncind pentru pasiunea mea. Desi prietenii mei luau mereu in ras pasiunea mea si radeau de mine pe tema asta, eu nu i-am luat in seama si am mers mai departe, pentru ca orice persoana care ma auzea ramanea uimita, asta mi-a dat un impuls de a continua cu ceea ce faceam. Am inceput sa fiu contactat pentru concerte, a fost un pas pentru mine, chiar castigam si bani din asta, insa de la un moment m-am decis sa fac ceva special, cred ca nu as putea sa traiesc din asta, iar motivul nu este acela ca nu se castiga suficienti bani, dar nu imi vad restul vietii, stand in pat si in fata calculatorului si facand bani dintr-un concert cat sa imi permit aproape orice, asa ca m-am si angajat imediat la implinirea varstei de 18 ani. Am decis sa fac ceva special cum spusesem iar acel lucru a fost sa donez banii castigati din spectacole, in special pentru copiii cu probleme, bani pe care ii duceam personal catre orfelinate sau ii trimiteam prin intermediul curieratului, nu am vrut sa stie nimeni de actiunile astea, mi-am dorit sa ma implic si mai mult, asa ca am participat la spectacole cu scop caritabil pentru ajutorarea persoanelor nevoiase sau cu probleme medicale, 90% din cazuri fiind copii. Am participat la un concurs de talente unde am ajuns pana in semifinale dar problemele de sanatate m-au impins catre retragere, asa ca m-am retras din concurs. M-am inscris la concursul de talente Romanii au Talent pentru sezonul viitor, moment care va fi dedicat unor persoane speciale care mi-au fost alaturi in anul trecut. Cam asta a fost despre cariera mea, sper sa reusesc sa ajut in continuare, daca stiti cum pot ajuta persoanele nevoiase, in special copiii, datele mele de contact le gasiti in sectiunea "despre" de pe acest site. 

Telefon 0748814691

E-mail: mustiucrobert@yahoo.com

Cele mai noi articole pe blog-ul firmei

Noutățile săptămânii
 

Inca de mic copil, am fost atras de acest stil de muzica, in momentul cand auzeam un beatboxer ramaneam uimit, desi beatboxel era destul de banal, beatboxer se numea orice tip care facea sunetele kick drum, hi-hat, pf snare. Beatboxul era limitat la prea putine sunete dar tot reusea sa impresioneze pe oricine il asculta.

Beatboxingul este o formă de percuție vocală care în primul rând implică arta de a imita sunete ca bătaile tobelor, ritm, și sunete muzicale, folosind gura, buzele, limba, vocea și altele. Mai implică și cântatul, imitația vocală a turntablismului (mixări de DJ), a trompetei, a coardelor, și a altor instrumente muzicale. Beatboxingul este conectat...

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți